تصویر
موضوع مالیات همواره یکی از دغدغه ها و نگرانی های فعالان صنفی بوده است
25 مرداد 1402 - 8:54
شناسه : 623279
3
در پی فراخوان مرحله نهم ثبت نام و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده،کارگاه آموزشی مباحث امورمالیاتی با همکاری مشترک اتحادیه های صنف قنادان و تالارداران و رستوران داران کرج،در سالن اجتماعات اتاق اصناف کرج برگزارشد.

در پی فراخوان مرحله نهم ثبت نام و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده،کارگاه آموزشی مباحث امورمالیاتی با همکاری مشترک اتحادیه های صنف قنادان و تالارداران و رستوران داران ،در سالن اجتماعات اتاق اصناف کرج برگزارشد.

این نشست آموزشی با حضور هیات مدیره هر دو اتحادیه مذکور، اعضای تحت پوشش در رسته های آشپزخانه ها و کترینگ(غذای بیرون بر، از اتحادیه تالار و رستوران)وکافی شاپ ها(از اتحادیه قنادان) و جناب آقای صداقت،ممیز کل و مدرس سازمان امورمالیاتی استان البرز برگزارشد.
علی رجب زاده رئیس اتحادیه قنادان کرج و فرشته اکبری،رئیس اتحادیه تالار و رستوران کرج در گفتگویی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی بیشتر همکاران در رسته های عنوان شده ،با مباحث مالیاتی عنوان کرده و افزودند:موضوع مالیات و نحوه ی محاسبه آن،همواره یکی از دغدغه ها و نگرانی های فعالان صنفی بوده است.
فقدان سیستم اطلاع رسانی جامع و پیچیده بودن برخی مباحث مالیاتی،موجب شکل گرفتن فضایی مبهم در اذهان عمومی،نسبت به مالیات شده است.
ایشان یادآور شدند:برگزاری دوره های آموزشی می تواند،ضمن افزایش اطلاعات، معلومات و تکالیف قانونی مودیان مالیاتی ،فضای مبهم موجود را شفاف و ابهامات را برطرف سازد.
لذا در همین فرصت از تمامی همکاران و اعضای تحت پوشش دعوت می کنیم،در نشست هایی از این دست که توسط اتحادیه ها برگزار می شود،حضور یافته و ابهاماتی را که درخصوص مسائل مختلف دارند، با مسوولان و نمایندگان خودشان در صنف،مطرح کنند.
در بخش هایی از این نشست،آقایان یوسف اکبری و محمد پیرایش کندری(بازرسان دو اتحادیه)با اشاره به وضعیت بازار مواد غذایی و موانع بیشماری که پیش روی فعالان این حوزه وجود دارد،خواستار بررسی دقیق و نگاه کارشناسی به فعالیت اعضای این صنف و توجه به شرایط رقابتی موجود در فضای بازار،از سوی سازمان امور مالیاتی استان البرز شدند

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.