تصویر
موفقیت‌های برجسته پژوهشگران در حوزه فناوری و نرم افزاری مایه افتخاراستان است
30 دی 1400 - 15:27
3
فرمانده انتظامی استان در بازدید از دستاوردهای پارک علم وفناوری گفت: موفقیت‌های برجسته ایده‌ پردازان و پژوهشگران در حوزه فناوری و نرم افزاری مایه افتخاراستان است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان در بازدید از دستاوردهای پارک علم وفناوری گفت: موفقیت‌های برجسته ایده‌ پردازان و پژوهشگران در حوزه فناوری و نرم افزاری مایه افتخاراستان است.

سردار "" در بازدید از نمایشگاه پارک علم و فناوری ، دستاوردهای این مجموعه را ارزنده دانست و گفت: همکاری‌های علمی ، پژوهشی و فناوری میان پلیس و پارک علم و فناوری موجب بروز کردن پلیس در اجرای مأموریت‌های خود به ویژه در کشف جرم خواهد شد.
موفقیت‌های برجسته ایده‌ پردازان و پژوهشگران در حوزه فناوری و نرم افزاری را مایه افتخاراستان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تعاملات علمی بسیار خوب پلیس با مجموعه پارک علم و فناوری همواره شاهد رشد بیش از پیش این مجموعه باشیم.
دکتر "مهدی عباسی" رئیس پارک علم وفناوری در این دیدار با و تشکر از همکاری صمیمانه پلیس درایجاد نظم وامنیت گفت: پارک علم وفناوری آمادگی همکاری خود را بیش از پیش در حوزه خلاقیت و رشد و نوآوری اعلام می‌‌کند چرا که ظرفیت‌ و پتانسیل‌ بسیار خوبی در این مجموعه وجود دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.