تصویر
مولدسازی دارایی‌های دولت نتایج مطلوبی در پی دارد
29 خرداد 1402 - 15:40
2
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بدون تردید با همت والای متولیان امر و پیگیری مکرر، مولدسازی دارایی‌های دولت نتایج مطلوبی در پی دارد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بدون تردید با همت والای متولیان امر و پیگیری مکرر، مولدسازی دارایی‌های دولت نتایج مطلوبی در پی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفریدر نشست مدیران و معاونین ادارات کل امور و دارایی استان‌های منطقه ۶ کشوری، که در سالن جلسات اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان البرز برگزار شد، گفت: این نشست به منظور انتقال تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانش مدیران و معاونین ادارات کل امور اقتصاد و دارایی استان‌های تهران و قم به میزبانی استان البرز در دستورکار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مسئله مولدسازی از جمله مواردی است که به صورت جدی مدنظر قرار دارد، افزود: در این راستا نیاز است با توجه به اهمیت مسئله به تبیین قواعد و قوانین موجود و ارائه پیشنهاد به مراجع ذیربط اقدام شود.
جعفری خواستار حذف اظهارنظرهای متناقض در حوزه مولدسازی دارایی‌های دولت شد و ادامه داد: امیدواریم با نگاه ویژه متولیان امر بتوانیم میزان فروش در مسیر مولدسازی را ارتقا دهیم.
این مقام مسؤول در ادامه به توان علمی و فنی استان‌های قم، تهران و البرز اشاره کرد و یادآور شد: در این استان‌ها ظرفیت‌های متعددی وجود دارد که انتظار داریم با کاربردی شدن جلسات این چنین به تقویت ظرفیت‌ها و بهره گیری از توان علمی و فنی استان‌های منطقه ۶ بیافزاییم.
جعفری در ادامه به توانمندی بالای بدنه کارشناسی ادارات کل استان‌های تهران، البرز و قم اشاره کرد و افزود: نگاه کارشناسی و تخصصی به مسائل و ارتقا سطح دانش و خدمات رسانی نیروهای انسانی می‌تواند عملکرد سه استان را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز اضافه کرد: همچنین انتظار داریم معاونین سه استان منطقه ۶ در هر حوزه تخصصی با مشورت یکدیگر و اشتراک تجربیات به صورت حضوری و با مراجعه به وزارت پیگیر مصوبات باشند و در نشست آینده گزارش عملکرد ارائه دهند.

منبع مهر برچسب ها: مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بدون تردید با همت والای متولیان امر و پیگیری مکرر، مولدسازی دارایی‌های دولت نتایج مطلوبی در پی دارد.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بدون تردید با همت والای متولیان امر و پیگیری مکرر، مولدسا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.