تصویر
مولدسازی منابع با حمایت از شرکت های دانش بنیان محقق می شود
24 خرداد 1402 - 9:13
1
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: مولدسازی و ثروت آفرینی با حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها محقق می شود.
ارسال توسط :
پ
پ


سرپرست معاونت هماهنگی امور استانداری البرز گفت: مولدسازی و ثروت آفرینی با حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها محقق می شود.

سیف اله اسداللهی با بیان این مطلب در دومین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان که با حضور روسا و مدیران مجموعه های علمی و اجرایی استان در پارک علم و فناوری استان برگزار شد، اظهار داشت: راه نجات اقتصاد کشور، استفاده از سرمایه های دانشی است که اگر به شرکت های دانش بنیان و استارتاپ بها داده شود می توانند محصولات خام را تبدیل به های تک کرده و موجب مولدسازی منابع و ثروت آفرینی در کشور شوند.
وی با تاکید بر قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت،‌ خواستار انجام و اجرای آن از طرف دستگاه های علمی و اجرایی استان شد و استانداری را ناظر بر اجرای این امر دانست.
در ادامه این جلسه رئیس پارک علم و فناوری استان به بحث حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان در خصوص موضوع تسهیلات تبصره ۱۶ و درخواست های تبصره ۱۸ پرداخت.
عباسی همچنین از راه‌اندازی ساختمان شماره ۲ پارک علم و فناوری البرز در چند ماه آینده با حمایت معاون علمی و فناوری خبر داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.