تصویر
میزبانی شایسته ساوجبلاغ در برگزاری مسابقات دوچرخه سواری لیگ کشور
08 آبان 1402 - 15:24
0
مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

اولین مرحله دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور آقایان رده سنی بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور امروز به میزبانی شهرجدید مهستان شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با حضور ۳۵ رکابزن از ۹ تیم در ماده تایم تریل انفرادی و ۱۱ تیم و ۷۰ رکابزن در ماده استقامت برگزار شد.
?این رقابت ها در ماده تایم تریل انفرادی به مسافت ۱۴ کیلومتر و در ماده استقامت به مسافت ۶۰ کیلومتر در محل فاز ۷ میدان یاس نبی تا بلوار امام علی(ع) برگزار و با همکاری و مساعدت صمیمانه نیروهای انتظامی، راهور، اورژانس و هلال احمر،شهرداری شهرمهستان و شرکت عمران بدون حادثه به پایان رسید.
در این دوره از رقابتها در ماده تایم تریل انفرادی محمد درزی رامندی از تیم پدافند هوایی رعد، نیما ناطقی از تیم پدافند هوایی رعد، فرشاد آشتیانی عرقی از تیم شوفاژ برادران الماسی نفرات اول تا سوم شدند.
در بخش استقامت نیز فرشاد آشتیانی عرقی از تیم شوفاژ برادران الماسی، محمد درزی رامندی از تیم پدافند هوایی رعد، پارسا مزداب از تیم فراجا مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.
همچنین مراسم اختتامیه و اهدا مدال قهرمانی با حضور مجید مجیدزاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری، جواد گلسرخی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ ، برومند نظری رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرز، رقیه پروینی رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان ساوجبلاغ ،معافی پیشکسوت و مسئول برگزاری مسابقات وجمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن آمفی تئاتر شهرداری شهر مهستان برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.