تصویر
میزبانی فرماندار نظرآباد از روسای تعاونی‌های برتر سطح شهرستان
08 شهریور 1402 - 16:26
1
دکتر بغدادی فرماندار شهرستان نظرآباد با همراهی رئیس اداره تعاون_ کار و رفاه اجتماعی میزبان جمعی از روسای تعاونی‌های برتر سطح شهرستان همزمان با گرامیداشت هفته دولت و هفته تعاون بود.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر بغدادی فرماندار شهرستان با همراهی رئیس اداره تعاون_ کار و رفاه میزبان جمعی از روسای تعاونی‌های برتر سطح شهرستان همزمان با گرامیداشت هفته دولت و هفته تعاون بود.

در این نشست دکتر بغدادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر گفت: امید است همه ما در هر پست و مقام و هر جایگاهی بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای گرانقدری باشیم که نه هفته و ماه‌ها بلکه ثانیه‌ها و روزها را برای فرصت خدمت غنیمت شمرده و از جان شیرین خود برای آبادی و سرافرازی هرچه بیشتر ایران اسلامی گذشتند.
در ادامه با اشاره بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه همت جمعی و کار گروهی عنوان داشت: با همت جمعی و هم افزایی که در تعاونی‌ها ایجاد می‌شود فرصت مناسبی برای بروز و ظهور هرچه بیشتر موفقیت‌هاست که در همین راستا باید بیش از پیش در ایجاد فرهنگ سازی همت جمعی و کار گروهی فعالیت نموده و ذهنیت‌ها را که علیه کار گروهی منفی است مثبت نماییم.
این محصول در خاتمه بر ضرورت نظارت به تعاونی‌ها و ایجاد زمینه برای تقویت آنها و.
.
.
اشاره داشته و از آنها خواست عملکرد و خدمات و دستاوردهایشان را به مردم و اعضای تعاونی‌ها اطلاع رسانی نمایند.
در خاتمه نیز برخی از روسای تعاونی‌ها به بیان نقطه نظرات خود و مشکلات موجود پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.