تصویر
میزبانی پایتخت کتاب مقدمه ارتقاء زیرساخت های فرهنگی در استان است
30 آبان 1401 - 15:29
2
مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار البرز گفت: میزبانی پایتخت کتاب علاوه بر اینکه مقدمه ارتقاء زیرساخت های فرهنگی در استان است زمینه ساز انس شهروندان کرج و استان البرز با کتاب نیز خواهد بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور و استاندار البرز گفت: میزبانی پایتخت کتاب علاوه بر اینکه مقدمه ارتقاء زیرساخت های فرهنگی در استان است زمینه ساز انس شهروندان و استان البرز با کتاب نیز خواهد بود.

اردشیر آل عوض در جلسه سیاستگذاری هشتمین دوره پایتخت کتاب کشور در استان البرز و که با حضور جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سردار ابوالفضل اسلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و جمعی از متولیان دستگاه های فرهنگی در محل اداره کل ارشاد استان البرز برگزار شد اظهار داشت: تا به اکنون ۴ جلسه رسمی و ۳ جلسه غیر رسمی در استان برای سیاستگذاری اجرای طرح پایتخت کتاب کشور در کرج تشکیل شده است.
وی افزود: کلید واژگان «می دانیم؛ می خوانیم» شعار میزبانی کرج در هشتمین دوره پایتخت کتاب کشور انتخاب شده است و اشتراک فرهنگی بین مسئولان استان البرز برای اجرایی شدن این طرح وجود دارد.
تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا در سال ۱۴۰۱ شاهد آورده فرهنگی چشمگیری برای استان باشیم.
مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندارالبرز گفت: طرح این موضوع مقدمه انس شهروندان کرج و استان البرز با کتاب و زمینه ساز ارتقا بخش های فرهنگی استان خواهد بود.
وی افزود: زیرساخت های شهر کرج ۳ برابر استان بوشهر بوده است و این شهر با همت دستگاه های مرتبط در میزبانی ادوار پیشین موفق بوده است، استان البرز و شهر کرج نیز از این پتانسیل و ظرفیت برخوردار است که عهده دار هشتمین دوره پایتخت کتاب باشد.
وی همچنین افزود: ریاست محترم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز قول مساعدی جهت پیش بینی اعتبار و بودجه لازم در طرح میزبانی پایتخت کتاب کشور داده اند.
مشاور فرهنگی استاندارالبرز گفت: دبیرخانه پایتخت کتاب کشور به میزبان شهر کرج در ا دایر خواهد شد و سایر دستگاه ها با تولی گری ارشاد مجری این طرح فرهنگی در استان خواهند بود.

آل عوض ادامه داد: یکی از شاخصه های پایتخت کتاب برخورداری از فضاهای اختصاصی به این حوزه است که توسط ارشاد مکان یابی آن انجام خواهد شد.
وی افزود: فرایند اطلاع رسانی طرح پایتخت کتاب نیز توسط روابط عمومی فرمانداری کرج انجام خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.