نام‌گذاری یکی از پروژه‌های کرج به نام سیدحسن نصراللّه
  • مهر ۹, ۱۴۰۳ ساعت: 14:09
  • شناسه : 1468558
    0

    رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج گفت: با موافقت اعضای شورا یکی از معابر یا پروژه‌های شهری به نام شهید مقاومت سیدحسن نصرالله، نام‌گذاری خواهد شد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین سعیدی‌سیرائی عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس کمیسیون ، و شورای شهر گفت: با موافقت اعضای شورا یکی از معابر یا پروژه‌های شهری به نام شهید مقاومت سیدحسن نصرالله، نام‌گذاری خواهد شد.

    استانها –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین سعیدی‌سیرائی عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی با اشاره به اینکه نام و یاد سیدحسن نصراللّه دبیرکل حزب‌اللّه لبنان تا همیشه زنده است؛ اظهار داشت: بعد از موافقت کمیته نام‌گذاری، در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و به عنوان یکی از بندهای دستور جلسه، موضوع نام‌گذاری یکی از پروژه‌های شهری به نام شهید سیدحسن نصرالله مطرح خواهد شد.

    رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن زنان، کودکان و مردان در فلسطین اشغالی، غزه و لبنان و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت به خصوص سیدمقاومت، سیدحسن نصراللّه گفت: رژیم کودک‌کش اسرائیل سال‌هاست که دیوانه‌وار دست به جنایت و نسل‌کشی می‌زند ولی ما معتقدیم که ظالم و ظلم هیچ‌گاه پابرجا نخواهند بود و ان شاءاللّه به زودی زود به سزای اعمال خود خواهد رسید.

    گفت: اقدامات ددمنشانه و عجولانه‌ی رژیم منحوس صهیونیستی نشان از استیصال و درماندگی دارد و ما امیدواریم شاهد برچیده‌شدن نام اسرائیل از روی کره خاکی باشیم.

    سعیدی‌سیرائی بیان کرد: قطعاً موضوع نام‌گذاری یکی از پروژه‌های سطح شهر کرج با موافقت دیگر اعضای محترم هم روبرو شده و این نامگذاری انجام خواهد شد.

    رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ادامه داد: قطع یقین نام و یاد سیدِ مقاومت تا همیشه زنده است و اثرگذارتر از گذشته در حوزه مقاومت و مقابله با صهیونیست خبیث، عمل خواهد کرد.

    انتهای پیام/

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر