دو پل بزرگ B۰ و B۱ فاز یک آزادراه شمالی کرج در شصت و نهمین کمیسیون با توجه به مقام شاخص شهید جمهور آیت الله رئیسی و رهبر مقاومت سیدحسن نصرالله تغییر و به نام این دو شهید مجاهد نامگذاری شد.

استانها –

حسین سعیدی‌سیرایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با توجه به بازدید شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در سنوات گذشته از فاز یک آزادراه شمالی کرج و دو پل بزرگ B0 و B1 اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور شهید به کرج ۵۶ طرح بزرگ عمرانی در حوزه صنعتی، ، بهداشتی، حمل و نقل و با سرمایه ای معادل ۱۹ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بازدید رئیس جمهور از ‌آزادراه شهید سلیمانی/ افتتاح فاز نخست کمربندی شمالی کرج/ ۷.۶ کیلومتر از آزاد‌راه ‌‌زیر بار ترافیک رفت‌

وی افزود: نخستین پروژه مورد بازدید شهید جمهور در این سفر، پل B0 و B1 بود که بخش مهمی از ترافیک آزادراه فعلی تهران – کرج را رفع خواهد کرد.

عضو شورای خاطرنشان کرد: این دو پل در شصت و نهمین کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با توجه به مقام شاخص شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و رهبر مقاومت سیدحسن نصرالله تغییر و به نام این دو شهید مجاهد نام گذاری و به تصویب رسید.

سعیدی‌سیرایی عنوان کرد: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و شهید سیدحسن نصرالله اسطوره های تاریخ هستند و نام آنها برای همیشه در تاریخ به عنوان مردان دلیر، شجاع، مردم‌دار، ولایت مدار ‌و دارای روحیه جهادی باقی خواهد ماند‌.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر