تصویر
نام نویسی ۹۰۰ بانوی البرزی برای حضور در کنگره ملی بانوان تاثیرگذار
11 دی 1402 - 16:07
1
مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز اعلام کرد: بیش از ۹۰۰ بانوی این استان برای حضور و داوری در کنگره ملی بانوان تاثیرگذار نام نویسی کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز اعلام کرد: بیش از ۹۰۰ بانوی این استان برای حضور و داوری در کنگره ملی بانوان تاثیرگذار نام نویسی کردند.

" معصومه آقایی" افزود: این بانوان درعرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی و رسانه، اقتصاد و کارآفرینی، علمی و پژوهشی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی ، ورزش و فعالیت دارند.
وی ادامه داد: در کنگره ملی بانوان تلاش می شود تا ضمن شناسایی بانوان توانمند و تاثیرگذار البرز، زمینه لازم برای نقش آفرینی ها در حوزه های مختلف اجتماعی فراهم شود.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: بانوان البرز با مراجعه به کانال خبررسانی زن و خانواده البرز در پیام رسان ایتا به نشانی @banovanalborz اطلاعات خود به ادمین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار ارسال کردند.

منبع ایرنا برچسب ها: مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز اعلام کرد: بیش از ۹۰۰ بانوی این استان برای حضور و داوری در کنگره ملی بانوان تاثیرگذار نام نویسی کردند.
مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز اعلام کرد: بیش

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.