تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

نام نیکو و شخصیت ارجمنداستاد جلال مقامی، برای همیشه در اذهان مردم ما باقی خواهد ماند
07 آبان 1401 - 15:22
1
سعید جابری انصاری با صدور پیامی درگذشت پیشکسوت صدا و سیما مرحوم استاد جلال مقامی را تسلیت گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

سعید جابری انصاری با صدور پیامی درگذشت پیشکسوت صدا و سیما مرحوم استاد جلال مقامی را تسلیت گفت.

سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بمناسبت درگذشت مرحوم استاد جلال مقامی، هنرمند نامور البرزی و استاد پیشکسوت عرصه صدا و سیمای کشور پیام تسلیتی صادر نمود و یاد و خاطر این سعید فقید را گرامیداشت.

متن این پیام بدین شرح است.

انالله و انا الیه راجعون.

ایران اسلامی، جامعه ای متکی و مفتخر به فرهنگ غنی و هنر متعالی است که نام این سرزمین را بر قله های رفیع جهان ثبت و مانا نموده است و نمود آن شخصیتهای بزرگ و چیره دستی هستند که با اخلاق و آثار فاخر خود، نام بلند آوازه ایران را جلا و علا بخشیدند.
از فردوسی بزرگ گرفته تا هنرمندان معاصری که هریک با شخصیت متین و منش والای خود، فخر این خاک پاک گشتند و نام زیبا و یاد و خاطرشان در اذهان مردم و تاریخ این سرزمین ثبت و ضبط مانده است.
امروز جامعه و هنری ایران اسلامی داغدار عروج و درگذشت شخصیت والا و گرانسنگی شد که یک عمر، تلاش و خدمت صادقانه را پیشه خود ساخته و شخصیت ارجمند و منش والای وی، طی هفتاد سال کار و خدمت حرفه ای، در قلوب مردم نقش بسته بود.
امروز گلچین روزگار، روح نازنین و پاک مرحوم استاد جلال مقامی را به مقام والای قرب الهی عروج داد و عموم مردم و بالاخص جامعه فرهنگی و هنری و فعالان عرصه صدا و سیما را در سوگی بزرگ نشاند.
شخصیت فردی و حرفه ای مرحوم استاد جلال مقامی، همواره در اوج نامداران عرصه فرهنگ و هنر بالاخص خانواده پرتلاش صدا و سیما قرارداشت.
از جوانی با اخلاق و ارزشهای والای انسانی و اسلامی، همراه مردم بود و تا پایان حیات و فعالیت حرفه ای خویش بر آن عهد باقی ماند.
نقش آفرینی در رویدادهای بزرگ و فاخر فرهنگی و هنری و فعالیت در عرصه های مختلف بالاخص حوزه گویندگی و صدا و سیما، وی را در زمره نامداران و اساتید بی همتای دوران معاصر قرار داد و توانست در قلوب همه اقشار مختلف ، نماد وقار و پهره ماندگار گردد.
وی الگوئی شایسته و استادی کاردان برای جامعه فرهنگی و هنری بود که با مناعت طبع و اخلاق ناب خود، سرمشق و طراز خوبی در کنار سایر اساتید بود.
صدای ماندگار و نازنین وی و اجراها و گویندگی های زیبای وی در رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری و برنامه های مختلف صدا و سیما، وی را به شخصیتی نام آشنا و دوست داشتنی برای مردم تبدیل گرده بود چنانکه بی شک نام نیکو و شخصیت ارجمند و صدای دلنشین استاد جلال مقامی، برای همیشه در اذهان مردم ما باقی خواهد ماند.
اینجانب، ضمن تسلیت واقعه جانسوز درگذشت مرحوم استاد جلال مقامی، برای آن استاد گرانقدر و سعید فقید، طلب رحمت و مغفرت و علو درجات داشته و این سوگ بزرگ را به جامعه و خانواده بزرگ فرهنگ و هنر ایران اسلامی بالاخص اصحاب فرهنگ و هنر استان البرز تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و نیک می دانیم که میراث معنوی و منش اخلاقی این استاد فرزانه، الگو و سرمایه مناسبی برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر کشور است که باید به شایستگی در کنار نام و یاد استاد فقیدمان زنده نگه داشته و برای نسل جوان هنرمند، تشریح و تبیین گردد چه آنکه اخلاق و روح رفتار استاد جلال مقامی، برای همیشه در میان ما زنده و در فعالیت های فرهنگی و هنری استان و کشور جاری و ساری خواهد ماند؛ سعدیا دی رفت و فردا همچنان موجود است – سعدیا مرد نکو نام، نمیرد هرگز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.