تصویر
ناوگان اتوبوسرانی فردیس جمعه ها تعطیل نیست
23 خرداد 1402 - 13:02
1
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس گفت: ناوگان اتوبوسرانی این شهر جمعه ها تعطیل نیست.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر گفت: ناوگان اتوبوسرانی این شهر جمعه ها تعطیل نیست.

علی پیری جابری با اشاره به اینکه تقاضای سفر در روز های تعطیل رسمی و جمعه ها بسیار کم است، اظهار کرد: ارائه خدمات سرویس دهی اتوبوسرانی های کل کشور با ۵۰ درصد ظرفیت ناوگان خطوط تحت پوشش انجام می پذیرد.
وی در ادامه افزود: سرویس دهی به مسافرین خط پایانه شهید سلطانی(مترو) به شهر که جزء اصلی ترین خطوط شهر فردیس به شمار می آید در ایام تعطیلات ازساعت۶:۰۰بامداد لغایت ۲۱:۰۰ شامگاه با ۴دستگاه اتوبوس و سرفاصله ۲۵ الی۳۰ دقیقه انجام می پذیرد.
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس عنوان کرد: همچنین ما بقی خطوط اعم از شهرک های وحدت، اهری و طالقانی نیز نسبت به تعداد مسافر به همین منوال طی مسیر می کنند.
وی بیان کرد: این در حالی است که قبل از انتزاع شهر فردیس از در روزهای تعطیل جهت نمونه خط فردیس به دلیل اینکه تحت اختیار بخش خصوصی بود عملا تعطیل و اتوبوسی فعالیت نمی کرد.
در حال حاضر اتوبوسرانی فردیس با در اختیار گذاشتن اتوبوس های صفر کیلومتر در کلیه خطوط به بهترین شکل ممکن در حال سرویس دهی می باشند.
جابری تصریح کرد: بدیهی است به جهت آماده سازی ناوگان برای فعالیت مستمر در روزهای کاری هفته با حجم بالای مسافر بخشی از خدمات تعمیرات، نگهداری، کارواش و نظافت اتوبوسها در سراسر کشور که فردیس نیز از این امر مستثنی نیست در روزهای تعطیل انجام می پذیرد.
به گفته وی، در روزهای جمعه طبق روال ۷دستگاه اتوبوس، از ۷ نقطه اصلی شهر فردیس، شامل (شهرک‌های ناز، سپاه،۱۱۰، اهری، وحدت و منظریه)از ساعت۱۱:۰۰ لغایت۱۴:۰۰ در اختیار نمازگزاران محترم از مسیرهای فوق به مصلی و بلعکس می باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.