تصویر
ناوگان بار در کرج ساماندهی می‌شود
23 اسفند 1401 - 14:27
2
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج از ساماندهی ناوگان بار در این کلانشهر خبر داد و گفت: این ناوگان برای تردد با بیشتر از سه و نیم تن بار، باید مجوز تردد دریافت کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری از ساماندهی ناوگان بار در این کلانشهر خبر داد و گفت: این ناوگان برای تردد با بیشتر از سه و نیم تن بار، باید مجوز تردد دریافت کنند.

محسن امیدوار حسینی این خبر را اعلام کرد و افزود: براساس مصوبه شورای ترافیک استان، مجوز تردد ناوگان بار درون شهری که تاکنون برای بالای ۱۰ تن صادر می‌شد اکنون خودروهای بالای سه و نیم تن را نیز در بر می‌گیرد.
وی افزود: این طرح نه تنها محدوده طرح زوج و فرد بلکه تمام سطح شهر را شامل می‌شود.
امیدوارحسینی خاطر نشان کرد: ثبت تخلفات در این زمینه توسط عوامل نظارت سازمان، پلیس راهور و همچنین دوربین‌های سطح شهر ثبت و پیگیری می‌شود.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر در آخر اشاره کرد: مالکین ناوگان سه و نیم تن به بالا می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ جهت اخذ مجوز تردد به سازمان مراجعه نموده و یا از طریق سامانه بارانه به نشانی bar.
karaj.
ir اقدام نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.