تصویر
نبود بازیکن از البرز در تیم های ملی، شایسته بسکتبال استان نیست
29 خرداد 1402 - 16:25
1
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نبود بازیکن از البرز در تیم های ملی را شایسته بسکتبال این استان ندانست.
ارسال توسط :
پ
پ


، نبود بازیکن از البرز در تیم های ملی را شایسته بسکتبال این استان ندانست.

بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال که صبح روز دوشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه این یک حقیقت است که در حال حاضر به دلیل اختلافاتی که در درون جامعه بسکتبال استان وجود داشته، حال این هیئت خوب نیست.
وی افزود: از رئیس منتخب انتظار داریم تا همدلی که طی سالهای اخیر در بسکتبال استان از بین رفته را با تعامل همه ی دلسوزان این رشته بازگرداند.
فروغی با اشاره به رشد مهاجرت و پتانسیل استعدادهای در استان البرز گفت: نبود بازیکن از البرز در تیم های ملی، شایسته بسکتبال استان نیست و قطعا جایگاه واقعی این هیئت بسیار بالاتر از شرایط کنونی می باشد.
وی با بیان این که " رئیس منتخب می بایست از تمام ظرفیت ها برای رشد بسکتبال استان استفاده نماید " عنوان کرد: با وجود تمامی حواشی و اختلافاتی که در بسکتبال البرز وجود داشته، با انتخابات امروز امیدوار هستیم بار دیگر اتحاد به این هیئت بازگشته و با سرعت بیشتری در مسیر توسعه قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: در صدد هستیم سالن بزرگتر و مجهزتری را برای اختصاص به هیئت بسکتبال استان در نظر بگیریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.