تصویر
نبود مهدکودک در ادارات مشکل جدی بانوان شاغل البرز است
14 اسفند 1401 - 14:59
2
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: نبود مهد کودک در بسیاری از ادارات و نهادهای اجرایی سبب بروز مشکلاتی برای بانوان شاغل شده که لازم است تدابیر جدی حمایتی در این زمینه صورت گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: نبود مهد کودک در بسیاری از ادارات و نهادهای اجرایی سبب بروز مشکلاتی برای بانوان شاغل شده که لازم است تدابیر جدی حمایتی در این زمینه صورت گیرد.

معصومه آقایی در نشست بانوان تاثیرگذار استان البرز که با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، افزود: قوانین باید به سمت حمایت هرچه بیشتر از بانوان شاغل پیش برود.

وی بیان کرد: موضوع امنیت شغلی بانوان پس از زایمان و توجه به پست مشاوره ای زنان از دیگر نکات مورد توجه در این زمینه است.
آقایی گفت: اکنون پست های بانوان مشاور در ادارات بیشتر جنبه تشریفاتی دارد و این مسوولیت بدون پرداخت حقوق و مزایا به برخی بانوان واگذار شده است .
وی افزود: شاخص های ارزیابی باید طوری تدوین شود که جایگاه زنان و مردان حفظ شود .

البرز با کمبود جدی در تجهیزات برای بانوان مواجه است
آقایی در ادامه با بیان اینکه در البرز تعداد قابل توجهی بانوی قهرمان وجود دارد، گفت: در حوزه با کمبود جدی تجهیزات مواجه هستیم.
در این نشست در خصوص وضعیت بانوان البرز در عرصه های علمی، و ورزشی ، نرخ باروری مشکلات شغلی بانوان ، بیکاری بانوان قهرمان ورزشی، ورزش بانوان شاغل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: نبود مهد کودک در بسیاری از ادارات و نهادهای اجرایی سبب بروز مشکلاتی برای بانوان شاغل شده که لازم است تدابیر جدی حمایتی در این زمینه صورت گیرد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: نب

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.