تصویر
نجات فرد گم شده در کوه‌های جنوبی چهارباغ
02 اسفند 1400 - 8:49
3
رئیس جمعیت هلال احمر ساوجبلاغ گفت: فردی که در کوه‌های جنوبی این شهرستان گم شد بود با اعزام دو تیم جست‌وجوی هلال احمر نجات یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس جمعیت هلال احمر ساوجبلاغ گفت: فردی که در کوه‌های جنوبی این شهرستان گم شد بود با اعزام دو تیم جست‌وجوی هلال احمر نجات یافت.

وحید معدنچی اظهار کرد: طی اعلام گزارش مفقود شدن یک نفر از شهروندان در کوه‌های جنوبی شهرستان در ساعت ۲۲ شب گذشته از طریق سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر دو تیم جست‌وجو و نجات از محور شمالی و جنوبی منطقه به جست‌وجو پرداختند.
وی بیان کرد: بعد از گذشت ۱۴ ساعت عملیات زیر باران فرد گمشده پیدا و به مرکز درمانی منتقل شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: همچنین دهیاران روستای رمنده و ابراهیم آباد در این مأموریت به عنوان راه بلد و جست‌وجوگر حضور داشتند.
وی متذکر شد: به تمامی مردم عزیز توصیه می‌شود قبل از هرگونه فعالیت کوهنوردی و طبیعت گردی حتماً پیش بینی وضع هوا را مد نظر قرار داده و درصورت بروز هرگونه حوادث با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.
منبع مهر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.