تصویر
نجات فرد گیرافتاده در باتلاق سد طالقان
15 آبان 1400 - 12:25
3
معاون امداد و نجات هلال البرز گفت: فرد ۵۸ ساله‌ای که در باتلاق اطراف سد طالقان گیر افتاده بود توسط نیروهای امدادی و آتش نشانی طالقان نجات یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون امداد و نجات هلال البرز گفت: فرد ۵۸ ساله‌ای که در باتلاق اطراف سد طالقان گیر افتاده بود توسط نیروهای امدادی و آتش نشانی طالقان نجات یافت.

امیر عباسپور در خصوص جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۴۸ روز جمعه ۱۴ آبان ماه بر اساس گزارش مردمی به مرکز هماهنگی و کنترل عملیات استان مبنی بر گرفتار شدن یک فرد در باتلاق اطراف سد طالقان، بلافاصله نیروهای امداد جمعیت هلال احمر شهرستان در محل حاضر و با کمک نیروهای آتش نشانی اقدام به رهاسازی و انجام‌اقدامات اولیه این فرد ۵۸ ساله نموده و وی را به محل امن انتقال دادند.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این فرد که دچار مصدومیت، سرمازدگی و افت فشار شده بود جهت اعزام به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه حادثه شد.

عباسپور با توصیه به افرادی که در اطراف رودخانه‌ها تردد می‌کنند مبنی بر اینکه به دلیل وجود باتلاق در محدوده رودخانه‌ها موارد ایمنی را رعایت کنند، افزود: شهروندان عزیز به محض اطلاع از این حوادث موارد را از طریق تلفن ۱۱۲ اطلاع رسانی نمایند.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.