تصویر
نخبگان برای جذب در دستگاه های اجرایی البرز حمایت می شوند
06 شهریور 1401 - 15:50
4
رییس بنیاد نخبگان استان البرز گفت: نخبگان برتر علمی این استان برای جذب در دستگاه های اجرایی و سایر مراکز مورد حمایت قرار می گیرند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس بنیاد نخبگان استان البرز گفت: نخبگان برتر علمی این استان برای جذب در دستگاه های اجرایی و سایر مراکز مورد حمایت قرار می گیرند.

محمد نبیونی افزود: بنیاد ملی نخبگان در راستای آیین نامه مصوبه اسفند ماه سال گذشته در خصوص جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی، برنامه های های ویژه پیش بینی کرده است.
وی بیان داشت: برهمین اساس شیوه‌نامه شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی کشور و استان البرز ابلاغ و اجرایی شده است.
نبیونی اظهار داشت: راهبردهای اصلی بنیاد نخبگان در اجرای آیین‌نامه بنیاد نخبگان ، استفاده از ظرفیت نخبگانی، ارتقای روش‌های مدیریتی کشور و تکیه بر نیروی جوان و متخصص داخلی با توجه به نقشه راه علمی کشور در بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد ارتباط میان اجتماع نخبگان و دستگاه‌های اجرایی به منظور حل مسائل اصلی کشور و نگهداشت نخبگان در چرخه خدمت‌رسانی به جامعه است.
وی گفت: به همین منظور دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات عالی کشور و دانشجویان سال آخر تحصیل می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات در سامانه سینا که از روز اول شهریور ماه فراخوان آن آغاز شده برای تشکیل پرونده و ثبت درخواست خود اقدام کنند.
نبیونی افزود: این افراد تا روز ۱۵ شهریور ماه فرصت ثبت نام در سامانه مذکور را دارند.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.