تصویر
نخستین «اتاق علم» البرز در فردیس گشایش یافت
27 آبان 1402 - 10:56
0
به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نخستین «اتاق علم» البرز روز پنجشنبه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های استان و شماری از مسئولان در کتابخانه مقدس اردبیلی فردیس گشایش یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نخستین «اتاق علم» البرز روز پنجشنبه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های استان و شماری از مسئولان در کتابخانه مقدس اردبیلی گشایش یافت.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس در آیین گشایش این اتاق ، گفت: اتاق علم در فضایی به زیربنای ۳۰ متر مربع و با هزینه بیش از پنج میلیارد ریال راه اندازی شده است.
سید عباس طباطبایی افزود: کودکان و نوجوانان می توانند با کتاب علوم، جغرافیا، شیمی و فیزیک آشنا شوند و بعضی از موارد را از نزدیک لمس، مشاهده و آزمایش کنند.
وی اظهار کرد: این اتاق علم ماکت های مختلف در زمینه جغرافیا، آتش فشان، علوم، شیمی و فیزیک وجود دارد که کودکان می‌توانند از آنها بهره مند شوند.
وی هدف از راه اندازی این اتاق را استفاده از نحو و شیوه نوین روز مطالعه در کتابخانه برای کودکان دانست.
وی گفت: کودکان و نوجوانان می‌تواند عضو کتابخانه باشند و همچنین دانش آموزان مدارس درکتاب های مدرسه در قالب بازی های علمی ،علوم تجربی و ریاضیات می خوانند را با استفاده از ابزارهای موجود در این محیط تجربه کنند.
وی افزود: در حال پیگیری هستیم که از طریق کارشناسان ویژه و متخصص این آموزش ها ارائه شود؛ معلمان نیز می‌تواند با این اتاق علم همکاری لازم را داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.