تصویر
نرخ رشد شاخص های ارزیابی استانداری البرز و فرمانداری های تابعه شاهد تحول و توسعه جدی شده است
20 دی 1401 - 9:20
5
بر اساس دستور استاندار البرز مبنی بر ایجاد تحول اساسی در امتیاز ارزیابی عملکرد استانداری البرز، نمایندگان دفتر بازرسی با حضور در وزارت کشور ضمن دیدار با دکتر طالبی مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، در نشست توجیهی و آموزشی شرکت کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس دستور استاندار البرز مبنی بر ایجاد تحول اساسی در امتیاز ارزیابی عملکرد استانداری البرز، نمایندگان دفتر بازرسی با حضور در وزارت کشور ضمن دیدار با دکتر طالبی مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، در نشست توجیهی و آموزشی شرکت کردند.

، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و‌ امور حقوقی استانداری البرز با بیان این مطلب گفت: نرخ رشد شاخص های ارزیابی استانداری البرز و فرمانداری های تابعه با راهبری جهادی استاندار البرز در دولت مردمی شاهد تحول و توسعه جدی شده و یکی از مهمترین وظایف مدیران استان، اطلاع رسانی و گزارش اقدامات انجام شده به مردم شریف استان و مراجع بالادستی است.
محمدرضا غلامی افزود: فرایند ارزیابی عملکرد سالانه استانداری و فرمانداری ها همه ساله تقریبا از بهمن ماه شروع شده و در ماه های آغازین هر سال کار با سامانه تخصصی "تسما" پس از بارگذاری مستندات توسط فرمانداری ها و دفاتر ستادی تکمیل و پایان می پذیرد.
این مسئول تاکید کرد: به منظور بهینه سازی این فرآیند همکاران دفتر بازرسی برنامه زمانی مشخص و مدونی تهیه نموده که مراحل ابتدایی آن آموزش رابطین فرمانداری ها و دفاتر ستادی استانداری خواهد بود.
وی یاد آور شد: آموزش همکاران و رابطین توسط کارشناسان وزارت کشور از هفته آتی در دستور کار قرار گرفته و به یاری خداوند و همکاری مجدانه و جهادی همه همکاران استانداری و فرمانداری ها به رتبه برتر کشور نائل خواهیم شد.

غلامی همچنین یادآور شد: اهتمام ویژه معاونین محترم استاندار، فرمانداران و مدیران دفاتر ستادی در معرفی رابطین ارزیابی متبحر با تجربه و آشنا به موضوعات ارزیابی عملکرد، تاکید بر مستند سازی(تصویر مکاتبات، تصویر جلسات، تصویر اقدامات مطابق با شیوه نامه های ابلاغی) کلیه جلسات و اقدامات سال توسط همکاران به منظور بارگذاری در "سامانه تسما" و‌ همچنین اهتمام و جدیت در اجرای تکالیف ابلاغی مطابق با زمانبندی ارائه شده و همکاری کامل با رابطین دفتر بازرسی از جمله شرایط اصلی موفقیت استانداری در کسب امتیاز است که امید می رود بیش از پیش مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد، به گفته وی تنها مرجع رسمی ارزیابی اقدامات شاخص و اثرگذار همکاران، ارزیابی سالانه وزارت کشور بوده و کم کاری در مستندسازی و بارگذاری اطلاعات به منزله عدم موفقیت استانداری و فرمانداری ها در اجرای وظایف ذاتی خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.