تصویر
نسل سلیمانی ها، ثمره مادرانی از جنس ایثار و مقاومت
12 دی 1402 - 10:53
3
اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری چهارمین رویداد مادران قاسم پرور به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان از برگزاری چهارمین رویداد مادران قاسم پرور به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

امیر اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری ، با اشاره به اهمیت شناخت رویکردها و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و لزوم شناخت هرچه بیشتر تمامی مردم از ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی ایشان گفت: مکتب شهید سلیمانی، خط و مشی راهگشا و انسان سازی برای عموم مردم جامعه و بویژه مادران عزیزی که از بدو تولد فرزندان، تربیت و آموزش و شکل گیری شخصیت کودکان را بر عهده دارند بوده و لزوم پرداختن بیش از پیش به شخصیت حاج قاسم سلیمانی امری ضروری است.

این مسئول ابراز داشت: به همین جهت سازمان فرهنگی شهرداری کرج رویداد مادران قاسم پرور را که به مانند سال های گذشته از اولین سالگرد شهادت سردار دلها به مرحله اجرا درآمده است را در دستور کار خود قرار داده و چهارمین دوره از این برنامه، در روز سه شنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۱۵ در سالن همایش میلاد شهرداری کرج واقع در بلوار ماهان، روبروی استانداری برگزار می گردد و هدف اصلی این رویداد تجلیل از مادرانی است که به دلیل علاقه به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نام فرزندان پسر خود را "قاسم" گذاشته اند و گامی تاثیرگذار در نشر مکتب و منش حاج قاسم برداشته اند.
اشتری ضمن دعوت از تمامی شهروندان گرامی جهت حضور در رویداد مادران قاسم پرور افزود: نشر ارزش های انقلاب و شهدا یکی از رویکردهای مدیریت شهری است که در همین راستا برنامه ریزی لازم درخصوص اجرای فعالیت های مرتبط با این موضوع صورت گرفته و تا پایان سال به صورت برنامه های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

– لازم به ذکر است این برنامه با مشارکت گروه مواسات مادرانه البرز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز برگزار می گردد.
/

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.