در راستای ابلاغیه جدید رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص مقررات و ضوابط جدید استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی، نخستین نشست هم اندیشی با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست البرز و کارشناسان ادارات ستادی و تابعه مرتبط با ضوابط مذکور در مورخ ۱۱ و ۱۲ آبان ماه سالجاری در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز برگزار شد.

در این جلسه در راستای نحوه اجرای ضوابط استقرار صنایع و نیز ایجاد وحدت رویه در پاسخگویی به استعلامات واحدهای تولیدی وصنعتی تبادل نظر گردید.
مجید درگی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز در خصوص اهمیت اعمال ضوابط جدید استقرار صنایع در راستای اعمال ماده ۱۱ قانون هوای پاک مطالبی را بیان نمود.
وی از کلیه مدیران و کارشناسان ادارات تابعه به عنوان بازوان اجرایی اداره کل نام بردند و ضمن تاکید بر تسهیل گری و پاسخگویی به موقع به درخواست متقاضیان سرمایه گذاری در استان اظهار داشتند: با اجرای ضوابط جدید استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی، ضمن مرتفع شدن بسیاری از چالش های ضوابط قبلی از قبیل تعدیل فواصل بازدارنده برای استقرار صنایع و نیز تلفیق برخی از گروه های صنعتی،موجب شفاف سازی و نیز تسریع در کارها و پاسخگویی به متقاضیان واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد شد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر