تصویر
نشست بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان طالقان
16 آبان 1402 - 9:49
1
نشست مهندس علی مهدوی فرماندار با بانوان فعال فرهنگی، اجتماعی شهرستان که با حضور حجت الاسلام محمدپور دستیار فرماندار در امور مردمی سازی دولت ، خانم قاضی مشاور فرماندار در امور بانوان، کارشناسان و جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست مهندس علی مهدوی فرماندار با بانوان فعال ، شهرستان که با حضور حجت الاسلام محمدپور دستیار فرماندار در امور مردمی سازی دولت ، خانم قاضی مشاور فرماندار در امور بانوان، کارشناسان و جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: تعهد، سلامت، پاکدستی و کارآمدی زنان در کار ، از ویژگی‌های بارز حضور آنها در فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است به واقع زن ایرانی مظهر و مصداق رشد و بالندگی جامعه اسلامی است و در یک کلام زن معمار شخصیت انسان است .
رئیس ستاد انتخابات شهرستان با توجه به نقش موثر بانوان در عرصه انتخابات که مظهر اقتدار ملی است،گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار نظام در جهان را تقویت کرده و قطعاً سبب نا امیدی بدخواهان نظام میگردد.
تعدادی از بانوان فعال ضمن ارائه نقطه نظرات خود در بهبود وضعیت حوزه بانوان، حمایت مسئولین و خصوصا نماینده عالی دولت در شهرستان را از فعالیتهای زنان در حوزه های مختلف ، خصوصاً طرحهای ، تولیدی و کارآفرینی، بهداشتی و.
.
.
را خواستارشدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.