نشست بصیرتی و تبینی در اشتهارد برگزار شد
  • بهمن ۲۱, ۱۴۰۲ ساعت: 10:34
  • شناسه : 748819
    3
    نشست بصیرتی و تبیینی در انتخابات، با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز و مسئولین محلی، در اشتهارد برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نشست بصیرتی و تبیینی در انتخابات، با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز و مسئولین محلی، در اشتهارد برگزار شد.

    به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، جلسه تبیین مشارکت در انتخابات با حضور سرهنگ پاسدار احسان خورشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز و مسئولین محلی، در فرمانداری شهرستان اشتهارد برگزار شد.
    خورشیدی اظهار داشت: مردم ما در صحنه‌های مختلف همواره گوش به فرمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده و هستند و وظیفه مسئولین است، تا با خدمت شایسته به این مردم شهیدپرور و انقلابی، امید و نشاط را در دل آن‌ها نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگهدارند، زیرا که به فرمایش مقام معظم رهبری دشمن هر لحظه در پی ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی است.
    معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز تاکید کرد: مهم‌ترین کارکرد ویژه انتخابات و مشارکت مردم، خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است که در عین حال موجب افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور شده و پیامد‌های مثبت منطقه‌ای و بین‌المللی برای هر نظام سیاسی خواهد داشت.

    وی در ادامه باتبیین نقش مسئولین در تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات آینده، اظهار داشت: دهه فجر فرصت بسیار خوبی است تا خدمتگزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی دستاورد‌های دولت را به مردم معرفی و نشان دهند تا پشتوانه‌های امید و همدلی همواره در دل و جان مردم بیشتر از گذشته نمایان شود.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر