تصویر
نشست تخصصی مدیریت شهری کرج با دانشگاه آزاد اسلامی
12 مهر 1402 - 14:55
2
مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج از برگزاری نشست مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با مدیران شهری در راستای حل معضل تکدی گری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری از برگزاری نشست مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد با مدیران شهری در راستای حل معضل تکدی گری خبر داد.

حمید قاسمی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز علمی به منظور دستیابی به شیوه مواجهه صحیح با مسائل گوناگون مدیریت شهری با محوریت گروه پژوهش و توسعه نشست تخصصی با حضور اساتید دانشگاه، سازمان شهرداری و معاونت خدمات شهری در خصوص موضوع "تکدی‌گری؛ چالش‌ها، آسیب‌ها و راهکارها" در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.
مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج افزود: در این جلسه ضمن تبیین اقدامات مجموعه شهرداری کرج در خصوص موضوع فوق نسبت به نقش نهادهای مسئول، لزوم شفاف سازی و نحوه مواجهه با مجموعه‌های سازمان‌یافته که متاسفانه از کودکان در این زمینه سوءاستفاده می‌کنند، مدیریت یکپارچه موضع تکدی‌گری و ضرورت اجرای اقدامات توامان حقوقی و فرهنگی در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.