تصویر
نشست جمعی افراد توانخواه  شهرستان نظرآباد با علی حدادی نماینده مردم در مجلس
11 دی 1401 - 12:59
4
نماینده مردم شریف ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در این نشست ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با معلولان نجیب نظرآباد،گفت: با ایجاد شرایط و فرصت های برابر برای عزیزان دارای معلولیت می توانیم از پتانسیل ها و ظرفیت های بالای این قشر در جامعه بهتر استفاده کنیم و این امر نیازمند توجه بیشتر تمامی دستگاهها در این زمینه است.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ،،طالقان و در این نشست ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با معلولان نجیب نظرآباد،گفت: با ایجاد شرایط و فرصت های برابر برای عزیزان دارای معلولیت می توانیم از پتانسیل ها و ظرفیت های بالای این قشر در جامعه بهتر استفاده کنیم و این امر نیازمند توجه بیشتر تمامی دستگاهها در این زمینه است.

وی با بیان اینکه معلولیت باعث ناتوانی نیست و با اراده و خودباوری می توان به موفقیت های فراوانی دست یافت افزود: شما معلولین توانمند و برتر این مهم را تحقق بخشیدید.

حدادی با اشاره به اینکه مناسب سازی اماکن عمومی برای تسهیل در امر دسترسی معلولین،باید با دقت ویژه پیگیری و اجرایی شود و در اجرای طرح های عمرانی و اداری شهرستان باید همواره موضوع تدوین پیوست مناسب سازی ویژه معلولین در نظر گرفته شود و مدیران شهرستان در بحث مناسب سازی،توانمندسازی و رفع دغدغه ها و مشکلات افراد دارای معلولیت اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.
گفتنی است،در این نشست صمیمی معلولین عزیز نیز مشکلات و درخواست های این قشر از جامعه را بیان نمودند.
این نماینده مجلس در ادامه طی تماسهای جداگانه با وزیر محترم تعاون،کار و رفاه و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی ضمن پیگیری مشکلات جامعه شریف معلولین بر خدمت رسانی شایسته به این عزیزان تاکید کرد و گفت: افراد دارای معلولیت نیز باید مثل یک شهروند عادی در کنار دیگر آحاد جامعه به امکانات موجود دسترسی داشته باشند و نیازهای اجتماعی خود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.