تصویر
نشست خط مشی گذاری ستاد ساماندهی امور جوانان در البرز
11 دی 1402 - 13:10
شناسه : 716725
1
نشست و کارگاه آموزشی خط مشی گذاری ستاد ساماندهی امور جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

نشست و کارگاه آموزشی خط مشی گذاری ستاد ساماندهی امور جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

این نشست با حضور اسدی مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، فروغی ، افشاری معاون و امور جوانان اداره کل، رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های البرز و کارشناسان این حوزه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان انجام گرفت.
در این نشست و کارگاه آموزشی، برنامه ها، وظایف و خط مشی ستاد ساماندهی امور جوانان برای حاضرین تبیین و تشریح شد.
در ابتدا افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل با اشاره به اهمیت موضوع ستاد ساماندهی امور جوانان، توضیحاتی را در خصوص ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان های تابعه ارائه داد.
فروغی نیز با بیان این که " انتظار داریم ادارات شهرستان ها به حوزه جوانان بیش از پیش توجه داشته باشند " اظهار کرد: کار در حوزه جوانان و امورات مربوط به این قشر به دلیل وجود سلایق گوناگون، انتظارات، مسائل مختلف و .
.
.
بسیار حساس، پیچیده و مهم است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم و با وجود دکتر یامین پور به عنوان معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان و دبیر شورای عالی جوانان، اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده و مسائل به طور جدی در حال پیگیری و انجام است.
در ادامه اسدی با بیان این که " شهرستان ها می بایست نسبت به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان اهتمام ویژه ای داشته باشند " گفت: متولی ساماندهی تمام امورات مربوط به جوانان چه در بُعد فردی و چه در بعُد وزارت ورزش و جوانان است، اما قطعا برای پیشبرد اهداف این حوزه، نیاز به تعامل و همکاری با سایر دستگاه ها می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در احکام انتصاب تمامی مدیران کل استان ها، اولین وظیفه ای که تأکید و نوشته می شود، توجه به امور جوانان به ویژه برگزاری مستمر جلسات ستاد ساماندهی است که این مهم نشانگر اهمیت و جایگاه این حوزه است.
مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که " تقسیم کار دستگاه ها در ستاد ساماندهی امور جوانان بر عهده ادارات کل ورزش و جوانان می باشد " تصریح کرد: هدف از برگزاری جلسات ستاد ساماندهی، همگرایی و هماهنگی دستگاه ها در انجام امورات مربوط به جوانان است.
شایان ذکر است، اسدی در ادامه به بیان نکات آموزشی در خصوص خط مشی ستاد ساماندهی امور جوانان پرداخت.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.