تصویر
نشست ستاد بزرگداشت حکیم نظامی در البرز برگزار شد
05 اسفند 1400 - 9:47
4
جلسه استانی ستاد بزرگداشت حکیم نظامی ،با حضور دستگاه های اجرایی و مراکز دانشگاهی استان البرز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه استانی ستاد بزرگداشت حکیم نظامی ،با حضور دستگاه های اجرایی و مراکز دانشگاهی استان البرز در سالن جلسات ا برگزار شد.

در جلسه ستاد بزرگداشت حکیم نظامی باقر قربانی، معاون و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن تشریح اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت تشکیل ستاد و بزرگداشت حکیم نظامی و تشریح برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بر لزوم مشارکت همه دستگاه های استان در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی هنری با رویکرد بزرگداشت حکیم نظامی به عنوان شاعر پارسی گوی سده ششم هجری و پیشوای داستان سرایی در ادبیات فارسی تاکید کرد.
در ادامه این جلسه نمایندگان هر یک از دستگاه های اجرایی استان برنامه های خود را جهت بزرگداشت حکیم نظامی تشریح کردند و مقرر شد برنامه های اجرایی دستگاه های اجرایی و مراکز دانشگاهی تا ۵ اسفند ۱۴۰۰ به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اعلام شود.
گفتنی است ۲۱ اسفند در تقویم رسمی کشور به عنوان روز بزرگداشت حکیم نظامی تعیین شده است و ستاد بزرگداشت حکیم نظامی به صورت ملی به ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل گردیده و به همین مناسبت در تمامی استانها در اسفند ماه برنامه های متعدد فرهنگی هنری برگزار می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.