تصویر
نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تشکیل شد
24 آبان 1401 - 11:48
2
نخستین نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در سالجاری در محل دفتر معاونت فرهنگی و رسانه ای این اداره کل برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نخستین نشست شورای اقامه نماز ا، در سالجاری در محل دفتر معاونت و رسانه ای این اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این نشست، علی نوروزی،سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل،ضمن اشاره به شیوه نامه تشکیل شورای اقامه نماز نسبت به برگزاری منظم جلسات تاکید کرد و افزود: تمهیدات لازم برای اقامه نماز باشکوه با حضور حداکثری همکاران اندیشیده شود.
وی در ادامه، همکاری دبیر شورای اقامه نماز اداره کل با ستاد مرکزی در وزارت متبوع و همچنین با ستاد اقامه نماز در استان را در راستای عملکرد مطلوب برنامه ها در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز دانست.
در این نشست در خصوص برنامه های آتی شورای اقامه نماز و برنامه ریزی برای دوره های آموزشی، بحث وتبادل نظر گردید.

در ادامه اعضای جلسه در خصوص، آموزش و فرهنگ سازی با استفاده از ظرفیت های موجود، لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای همکاران و خانواده ها، لزوم عدم تداخل برگزاری جلسات با وقت اقامه نماز، دعوت از مسئول ستاد اقامه نماز استان در جلسه آتی شورای اقامه نماز برای تبیین برنامه های ابلاغی ترویج و توسعه فرهنگ نماز، به گفتگو پرداختند.
برگزاری جلسات به صورت منظم هر دوماه یک بار با حضور همه اعضای شورا، تمهیدات لازم جهت اقامه نماز جماعت باشکوه با حضور حداکثری مدیران و کارکنان در اداره کل و ادارات تابعه، تشکیل شورای اقامه نماز در ادارات تابعه، از مصوبات نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بود.
گفتنی است در این نشست احکام اعضای شورای اقامه نماز اداره کل به ایشان ابلاغ گردید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.