طی نشستی که به مناسبت دهه مبارک فجر باحضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان ،گلسرخی رییس اداره ورزش وجوانان ،انعامی مشاورجوانان فرماندار،خانم مظفری مشاور بانوان فرماندار،نصراللهی مشاوررسانه ای فرماندار ،هیاتهای ، جوانان ،مربیان ،ورزشکاران ،سمن ها وتعدادی از نمایندگان ادارات درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید ، ارائه گزارش اقدامات و برنامه ها بیان مسائل و مشکلات حوزه ورزش وجوانان توسط حاضرین روسای هیات های ورزشی و جوانان از برنامه های امروز نشست صمیمی دکتر البرزی بود.

دکتر البرزی فرماندار شهرستان توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه،به دلیل آثار سودمندی است که از این کار به دست می آید،چون ورزش مایه پرهیز از بیکاری،مبارزه با کسالت و تنبلی،افزایش توانایی های جسمی و روحی،شجاعت،سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و شدن است.
دکتر البرزی حوزه جوانان را بسیار مهم توصیف و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، جوانان به عنوان شاه کلید مطرح می‌کنند و ما نیز باید این موتور محرک و آینده کشور را مورد توجه قرار دهیم و حل نیازهای آنها را پیگیری کنیم.
دکترالبرزی فرماندار شهرستان درادامه گفت: موضوع جوانان باید در کنار ورزش مورد توجه باشد.
ایشان در ادامه به اهمیت موضوع جوانان نیز در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد برنامه‌ها و نیازهای جوانان در این شهرستان مورد توجه جدی قرار بگیرد.
فرماندار شهرستان مهمترین مشکلات جوانان را اشتغال،اسکان و ازدواج مطرح نمود و افزود : بانوان نیز اثرگذارترین افراد درجامعه هستند باید به مشکلات بانوان نیز نگاه ویژه ای داشت و خواسته های آنان را مورد بررسی و رفع نمود .
فرماندار شهرستان در پایان اظهار داشت آمادگی داریم درشهرستان نیازهای ورزش وجوانان را با تدبیر و برنامه ریزی نموده و مشکلات را مرتفع نماییم .

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر