تصویر
نشست صمیمی فرماندار طالقان با جوانان شهرستان طالقان برگزار شد
21 اسفند 1401 - 8:52
2
نشست صمیمی مهندس علی مهدوی فرماندار شهرستان طالقان با حضور هاتفی معاون فرمانداری و جمعی از جوانان شهرستان با محوریت بررسی مشکلات جوانان شهرستان و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست صمیمی مهندس علی مهدوی فرماندار با حضور هاتفی معاون فرمانداری و جمعی از جوانان شهرستان با محوریت بررسی مشکلات جوانان شهرستان و ایجاد نشاط برگزار شد.

نیروی جوان سرشار از انرژی، انگیزه، آرزو، تلاش، اراده است و اگر هدایت نشود و مسیر پیدا نکند، بستر و عرصه ای برای بروز و ظهور پیدا نمی کند و به نقطه متعالی که باید برسد دست پیدا نخواهد کرد.

وی در ادامه نگاه به شهرستان را از دریچه مشکلات و چالشها نقد کرده و گفتند:باید تلاش کرد تا از زاویه فرصت ها به شهرستان نگاه کنیم چرا که اصلی ترین و بزرگترین فرصت ها در طالقان نیروی انسانی و به ویژه جوانان ، نوجوانان، مردم فرهیخته و انقلابی هستند.
مهدوی فرماندار هدف از تشکیل این جلسات را ایجاد شوق و انگیزه در بین جوانان و ساماندهی خرد جمعی آنان به سمت توسعه و پیشرفت شهرستان دانست و اظهار داشتند: برنامه ریزی درست و هدفمند و استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای جوانان در عرصه های مختلف فکری، ، علمی، جزو مبانی توسعه یافتگی هر کشور است.
در ادامه هریک از جوانان مسایل و مطالب خود را بیان کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.