تصویر
نشست صمیمی فرماندار نظرآباد با جمعی از کم توانان جسمی و حرکتی
08 اسفند 1401 - 17:05
شناسه : 466366
4
نشست صمیمی فرماندار شهرستان و همراهی معاون ایشان، رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد، روسای ادارات بهزیستی و تعاون_ کار و رفاه اجتماعی با جمعی از کم توانان جسمی و حرکتی برگزار گردید.

نشست صمیمی فرماندار شهرستان و همراهی معاون ایشان، رییس شورای اسلامی شهر ، روسای ادارات بهزیستی و تعاون_ کار و رفاه با جمعی از کم توانان جسمی و حرکتی برگزار گردید.

در این نشست جمعی از تحت پوششین بهزیستی شهرستان نظرآباد در خصوص مشکلات موجود پیرامون اشتغال، مناسب سازی شهری، مشکلات معیشتی و.
.
.
به بیان مطلب پرداخته و مسئولین مربوطه نیز پاسخگوی آنها بودند.
در ادامه در تشریح هدف از برگزاری چنین نشستی گفت: بی شک هر قشر و گروهی دغدغه های خاص خود را دارند که بر ما خادمان مردم الزامی است بی واسطه از زبان خودشان شنیده و پاسخگوی مطالباتشان باشیم.
وی افزود: طی یکسال گذشته ی خدمتم در نظرآباد تمام تلاشم بر این بوده تا افزون بر برپایی مستمر ملاقات عمومی در سه شنبه هرهفته، با اقشار و گروه های مختلف دیدار داشته باشم و خدا را شاکرم که امروز نیز میزبان جمعی از تحت پوششین عزیز بهزیستی هستم اگرچه با برخی عزیزان در دیدارهایی که به منزلشان داشته ایم سابقا ملاقات داشته نموده و مشکلاتشان را احصا و بررسی نموده ایم.
دکتر بغدادی با اشاره بر مطالبات حضار عنوان نمود: برخی از مشکلات همچون مناسب سازی اماکن عمومی، حل مشکل اشتغال با رایزنی های انجام شده با واحدهای تولیدی و.
.
.
در سطح شهرستان قابل حل بوده که بصورت مستمر پیگیر آن هستیم و به حمدالله بخشی نیز اجرایی گردیده است.
این مسئول اضافه کرد: بی شک مطالباتی هم که باید در سطح استانی و ملی مرتفع گردد همچون تحقق ۳درصد سهمیه معلولین در آزمون های استخدامی و.
.
.
را پیگیری خواهیم نمود تا در حد توان و بنا بر وظیفه بتوانیم گره گشای مسائل مطروحه باشیم.
نماینده عالی دولت در نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: تحت پوششین بهزیستی شاید در عضوی از بدن خود دچار کم یا ناتوانی باشند اما بی شک از هوش و استعداد بسیاری برخوردار بوده و تلاش مضاعف خواهیم نمود تا به این قشر عزیز از جامعه توجه ویژه شود.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.