تصویر
نشست قرارگاه دانش‌آموزی استان البرز برگزار شد
17 مهر 1402 - 16:05
3
فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری اولین نشست قرارگاه دانش‌آموزی استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فتح اللهی معاون پرورشی و آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری اولین نشست قرارگاه دانش‌آموزی استان البرز خبر داد.

وی گفت: اولین نشست قرارگاه دانش آموز استان البرز با موضوع تشکل‌های دانش‌آموزی و هویت بخشی، به ریاست حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه و نیز نهادهای رسمی فعال در بحث هویت بخشی و هویت سازی برنامه فراگیر پرورشی دانش آموزان استان، در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

فتح اللهی افزود: تشکل‌های دانش‌آموزی می بایست هم افزا و در یک طرح جامع، ناظر به پوشش حداکثری فعالیت‌ها در مدارس با هدف هویت بخشی باشند و در حوزه‌هایی که مورد هجمه نرم دشمن قرار گرفته‌ایم، فعالیت درخوری انجام دهند.
وی ادامه داد: با اولویت سنجی دقیق مسائل تربیتی می‌توانیم نقطه زنی دقیق داشته باشیم و در واقع کار فرهنگی مطلوب، فعالیت‌های تربیتی اولویت‌دار بر اساس نیازسنجی و مخاطب شناسی جامعه دانش‌آموزی است.
در ادامه این نشست مسئولین تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله: سازمان دانش‌آموزی، سازمان بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و جمعیت هلال احمر نقطه نظرات و برنامه‌های خود را ارائه کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.