تصویر
نشست مشترک سازمان فرهنگی شهرداری فردیس با رئیس جهاد دانشگاهی البرز برگزار شد
30 آذر 1401 - 14:30
1
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس از برگزاری نشست مشترک با جهاد دانشگاهی استان البرز در راستای توسعه آموزش های شهروندی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان ، و شهرداری از برگزاری نشست مشترک با جهاد دانشگاهی استان البرز در راستای توسعه آموزش های شهروندی خبر داد.

علی اصغر سلیمانی با اشاره به نیاز شهروندان به آموزش در حوزه های مختلف، اظهار کرد: همکاری دوجانبه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با جهاد دانشگاهی استان البرز در راستای هم افزایی و تعامل در موضوعات فرهنگی و اجتماعی از قبیل حوزه تجاری سازی ، خانه استارتاپ، کودکان کار و فعالیت‌های پژوهشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و برپایی جلسات مشاوره ای محلی موضوعی مورد بررسی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: موضوعات مطرح شده در این نشست در راستای رفع موانع و استفاده از توانایی‌­های علمی و توسعه همکاری آموزشی و کاربردی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین طرفین به منظور برطرف نمودن نیازهای شهروندی است که پس از بررسی موضوعات درصدد عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.