تصویر
نشست  مشترک مدیر کل تامین اجتماعی با  جمعی از مسوولان بسیج رسانه استان البرز
04 شهریور 1402 - 17:11
1
در این نشست صمیمی داود سعد زاده مدیر کل محترم سازمان تامین اجتماعی استان خواستارتعامل مشترک در ارتباط با نشر مفاهیم تامین اجتماعی از قبیل بیمه فراگیر خانواده ایرانی و قوانین مورد نیاز جامعه توسط بسیج رسانه در سطح گسترده تری از جامعه شهری و روستایی استان شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در این نشست صمیمی داود سعد زاده مدیر کل محترم سازمان تامین استان خواستارتعامل مشترک در ارتباط با نشر مفاهیم تامین اجتماعی از قبیل بیمه فراگیر خانواده ایرانی و قوانین مورد نیاز جامعه توسط بسیج رسانه در سطح گسترده تری از جامعه شهری و روستایی استان شد.

همچنین در ادامه این نشست سیدمحمد رضا موسوی زاده مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز اظهار داشت: جهاد امیدآفرینی و نقش جهاد تبیین در سازمان تامین اجتماعی استان جهت آگاه سازی اقشار مستمر بگیر و کارفرمایان محترم در رسانه‌ای امری خداپسندانه است.
وی همچنین از مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان البرز خواستار بهبود بیش از پیش خدمات بیمه‌ای برای اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای جهت برخورداری از بیمه پایه تامین اجتماعی شد در این نشست دو طرف بر افزایش همکارهای دوسویه تاکید کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.