نشست هم‌اندیشی «بانوان تأثیرگذار» با حضور مهندس علی مهدوی نماینده عالی دولت در شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری طالقان برگزار شد.

مهندس مهدوی در ابتدای جلسه با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشتند نقش تعیین کننده زنان در ارتقاء مشارکت در ادوار گذشته خود را نشان داده و امروز توانمندی و پتانسیل بانوان نقش به سزای در چرخه اقتصاد، فرهنگ و دانش را با خود به همراه دارد.
فرمانداربا اشاره به برنامه‌ریزی دشمن بر اساس دروغ و بزرگ‌نمایی برخی مشکلات کشور برای فاصله مردم و حاکمیت اشاره کرد و ابراز داشت: حضور در پای صندوق رأی پاسخ قاطع به این دروغ‌گویی‌ها و فتنه‌انگیزی‌هاست.
وی افزود: بدون تردید مردم قدرشناس ایران اسلامی بار دیگر حمایت و همراهی خود را از نظام اسلامی برآمده از خون‌دل‌ها و مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و شهدای سرافرازی همچون حاج‌قاسم سلیمانی به رخ جهانیان خواهند کشید.
وی همچنین با اشاره به آماری از موفقیت‌های ایران اسلامی پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی، گفت: ما اگرچه به‌دلیل سلطه نظام شاهنشاهی بر کشور؛ اما با سرعتی قابل قبول و بسیار بالا در حال رسیدن به قله‌های دانش در حوزه‌های مختلف در جهان هستیم.
مهندس مهدوی در ادامه به نقش بانوان در مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دفاع مقدس و حتی دفاع از حرم و همراهی با فرزندان و همسران خود پرداخت و در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان در سال‌جاری، مأموریت و نقش زنان مسلمان در انتخابات امسال را بسیار پر اهمیت دانست.
وی اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم مأموریتی که رهبر معظم انقلاب به ما سپرده است را به خوبی انجام دهیم و آنچه می‌توانیم برای مشارکت قوی مردم و شکست توطئه‌های دشمن به‌کار ببندیم.
بر اساس این گزارش، بانوان حاضر در این نشست نیز به بیان دیدگاه‌ ها و نظرات خود به‌ منظور مشارکت قوی در انتخابات اسفندماه سال‌جاری پرداختند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر