نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات درمانی و بیمه ای ایثارگران البرزی برگزار شد
  • شهریور ۲۹, ۱۴۰۳ ساعت: 10:22
  • شناسه : 1280042
    1

    به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، امیرحسین دانش کهن، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک هفته وحدت، گفت: ایثارگران در تمامی ادوار انقلاب اسلامی برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت ما با جان‌ودل از بهترین سرمایه خود گذشتند و ما مدیون این عزیزان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری حوزه از ، ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک هفته وحدت، گفت: ایثارگران در تمامی ادوار انقلاب اسلامی برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت ما با جان‌ودل از بهترین سرمایه خود گذشتند و ما مدیون این عزیزان هستیم و باید تلاش کنیم تا کمترین مشکلات را علی‌الخصوص در بحث درمان داشته باشند، لذا باید در موضوعات درمانی به این عزیزان توجه ویژه‌ای شود.

    وی در ادامه تصریح کرد: جامعه ایثارگری روبه سالمندی هستند و از نظر درمانی نیاز به توجه خاص دارند و باید اقداماتی خوب و مؤثر در بحث درمان ایثارگران صورت گیرد.

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: انتظار بنیاد ارائه خدمات به جامعه ایثارگری به‌صورت شفاف، روشن و به‌روز است تا رضایتمندی جامعه ایثارگری حاصل شود.

    گفتنی است، در ابتدای این جلسه معاون بهداشت و درمان به بیان مشکلات ایثارگران پرداخت و محمدکاظم کرمی مدیر بیمه دی نیز توضیحاتی در خصوص این مشکلات بیان کرد.

    منبع: خبرگزاری حوزه

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر