تصویر
نشست هماهنگی برگزاری دوره‌های کارورزی دانشجو معلمان استان البرز برگزار شد
08 مهر 1402 - 11:24
شناسه : 665783
3
رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز از برگزاری نشست هماهنگی برگزاری دوره کارورزی دانشجومعلمان استان البرز با حضور قبادیان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان و دیگر اعضای ستاد خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز از برگزاری نشست هماهنگی برگزاری دوره کارورزی دانشجومعلمان استان البرز با حضور قبادیان رئیس دانشگاه ان استان و دیگر اعضای ستاد خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه کارورزی در توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجو معلمان گفت: اجرای دقیق کارورزی به عنوان تقویت کننده توانمندی‌های حرفه‌ای دانشجو معلمان، بسیار مورد تاکید است.
رئیسی با مهم برشمردن نظارت و دقت بر چگونگی و اجرای روند کار، از نقش اثرگذار دانشگاه فرهنگیان سخن گفت و افزود: در نشست‌های مختلفی که با دانشگاه فرهنگیان برگزار شده است، برنامه‌ریزی مدونی در این راستا صورت گرفته است و دانش معلمان از هفته سوم ماه برای کارورزی به مدارس اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: اجرای صحیح این طرح، هماهنگی علم و عمل دانشجو معلمان در تدریس آزمایشی و کسب آمادگی وی برای تدریس نهایی در کلاس درس را رقم خواهد زد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.