تصویر
نشست هماهنگی طرح نماد در البرز برگزار شد
18 مهر 1402 - 10:26
شناسه : 675381
2
منظوری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست هماهنگی طرح نماد و خط ملی ۱۵۷۰ در این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

منظوری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست هماهنگی طرح نماد و خط ملی ۱۵۷۰ در این استان خبر داد.

وی با اشاره به آیه ۱۰۲ سوره آل عمران گفت: مهمترین گام در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تقوای الهی است.
منظوری با تاکید بر نوع نگرش مدیران مدارس به دانش آموزان افزود: آموزش و اجرای دقیق طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان( نماد) می‌تواند در کاهش مشکلات رفتاری و آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان بسیار موثر باشد.
وی اظهار داشت: آموزش به ویژه آموزش والدین و دانش آموزان از عوامل موثر در اجرای موفق طرح نماد است و معتقدیم تاثیر هر چیز در دوران کودکی و نوجوانی بیشتر از همه دوران‌هاست و از این رو مدیران مدارس می‌بایست با ارائه خدمات آموزشی، مشاوره فردی، خانوادگی و همچنین مداخلات فردی به منظور رفع آسیب ها و بهبود جامعه قدم بردارند.
در ادامه کارشناس مسئولان و کارشناسان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان البرز به بیان برنامه‌های خود در سال تحصیلی جدید پرداختند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.