تصویر
نشست هماهنگی نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی و عشایری
05 مهر 1402 - 9:36
0
نشست هماهنگی نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی و عشایری، به مناسبت روز ملی روستا و عشایر که قرار است 12 تا 18 مهر ماه در مصلای تهران برگزار شود، در استانداری البرزبرگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست هماهنگی نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی و عشایری، به مناسبت روز ملی روستا و عشایر که قرار است ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه در مصلای تهران برگزار شود، در استانداری البرزبرگزار شد.

پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه روز روستا با حضور قدوسی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و مدیران استانی برگزار شد.
در این جلسه قدوسی ضمن ارایه گزارشی از متقاضیان تایید شده برای اخذ غرفه در نمایشگاه گفت: انتظار می‌رود فعالان بخش صنایع دستی، گردشگری، بوم گردی و تولیدات روستایی و عشایری از فرصت این نمایشگاه استفاده کنند و ضمن ارائه توانمندی‌های خود، به معرفی استان البرز در سطح ملی بپردازند.
وی همچنین از دستگاههای اجرایی خواست با حداکثر توان در نمایش توانمندی‌های روستاییان استان اقدام نمایند.
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز با تأکید بر اینکه فرصتی به تمامی تولیدکنندگان و بهره برداران داده شده تا محصولات و تولیدات خود را برای نمایش و فروش عرضه کنند، اظهار داشت: از همه ظرفیت های در اختیار استان باید استفاده کنیم تا تولید کنندگان استان حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.