تصویر
نشست همفکری اعضای دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی البرز با کارگردانان آثار پذیرفته شده
08 آبان 1402 - 17:11
5
نشست هم اندیشی اعضای اجرایی دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی البرز با کارگردانان آثار پذیرفته شده در سالن گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست هم اندیشی اعضای اجرایی دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی البرز با کارگردانان آثار پذیرفته شده در سالن گفتگوی ا ، برگزار شد.

در این نشست صمیمی، سید محمود سرباز، معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن و تشکر از تمامی گروه ها ی شرکت کننده در دو بخش صحنه ای و خیابانی خاطرنشان کرد: استقبال کم سابقه هنرمندان حوزه نمایش از دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی، نوید بخش حضور استعدادهای جوان و اجراهای عموم برای مردم می باشد.

سرباز در ادامه افزود: تئاتر استان البرز در حال پوست اندازی و شناسایی هنرمندان جوان و جویای نام می باشد.
وی گفت: حضور جوانان همچنین پیشکسوتان استان در جشنواره استانی شور و شوق ریادی در بین هنرمندان نمایشی ایجاد کرده است.
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با اشاره به کمبودهای زیر ساختی از جمله نبود سالن نمایش استاندارد ، تجهیزات مورد نیاز سالن های نمایش، از تمامی مسئولان درخواست کرد فکری به حال سرانه های و هنری این استان که با توجه به جمعیت حدود ۳ میلیون نفری به شدت کم می باشد، بکنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.