تصویر
نشست هم اندیشی رفع مشکلات درمانی جانبازان البرزی برگزار شد
12 تیر 1403 - 10:03
0

معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری نشست هم اندیشی مدیر بیمه دی استان البرز با جمعی از جانبازان ۷۰درصد در راستای رفع مشک..

ارسال توسط :
پ
پ


معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری نشست هم اندیشی مدیر بیمه دی استان البرز با جمعی از جانبازان ۷۰درصد در راستای رفع مشکلات درمانی این عزیزان خبر داد.
محمد کریمی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، گفت: این جلسه با حضور محمدکاظم کرمی مدیر و کارشناسان بیمه دی استان البرز و جمعی از جانبازان ۷۰درصد با هدف رفع برخی از مشکلات درمانی و بیمه ای این عزیزان برگزار و مشکلات آنان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: پوشش داروهای خاص جانبازان ۷۰درصد، استفاده از کانالهای مجازی بیمه دی برای کسب آگاهی و اطلاع رسانی مراکز درمانی و دارویی به ایثارگران استان، ارسال داروهای ویژه جانبازان ۷۰ درصد به صورت امدد آمبولانس و برگزاری جلسه با بیمه پایه استان برای رفع محدودیت های دارویی ایثارگران از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه بود. نسخه قابل چاپ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.