تصویر
نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز برگزار شد
16 مهر 1402 - 9:47
2
نشست کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین رییس کمیسیون در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و و جانشین رییس کمیسیون در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش اقتصاد پنهان، در ابتدای جلسه جناب آقای نژاد فلاح دبیر، از اعضاء کمیسیون به جهت تلاشهای مستمر و بی شائبه و همکاری و هماهنگی با دبیرخانه که منجر به دریافت لوح از سوی معاونین و مدیرکل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شده است.
همچنین رشد ۶۲۱ درصدی در کشفیات کلان و کسب رتبه نخست در سطح کشور در سال ۱۴۰۱در ارزش ریالی کشفیات گردیده تقدیر و تشکر نموده و خواستار تلاش و اقدامات مضاعف از سوی فرمانداران و روسای کارگروه ها شد.
هم چنین ایشان نسبت به ارائه گزارش متناسب با عملکرد سه ماه ۱۴۰۲ توسط رؤسای کارگروه شدند.
در ادامه رییس پلیس امنیت ، رییس دانشگاه علوم پزشکی و ریاست کمیته مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، معاون بازرسی اداره صمت، سرپرست اداره جمع آوری و فرورش اموال تملیکی و معاونان فرمانداران شهرستان های اشتهارد و ساوجبلاغ استان گزارش مبسوطی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سه ماهه اول سال و رویکرد برنامه های پیش بینی شده در سال ۱۴۰۲ را تشریح کردند.
در ادامه جناب آقای مددی دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان البرز نکاتی را پیرامون گزارش اقدامات و فعالیت های ارائه شده ازسوی دستگاه ها استان البرز بیان داشتند ایشان اظهار داشتند: به منظورهم افزایی و در نظر گرفتن شرایط ویژه استان و با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های عضو کمیسیون می بایست در جلسه کمیسیون مدیران و روسای دستگاه ها شخصا حضور داشته باشند وی در ادامه گفت حضور بالاترین مقام دستگاه های عضو نشان از اهتمام، اولویت دار بودن موضوع مبارزه با قاچاق کالا وارز ارا ازسوی آن دستگاه را نمایان و ثانیا هم افزایی، هماهنگی و تعامل در راستای استفاده بهینه از پتانسیل موجود بین دستگاه های استان را در پی خواهد داشت.
ادامه جناب آقای ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین رییس کمیسیون استان ضرورت ارائه گزارش وضعیت اقدامات را به صورت مستمر را مجددا مورد تاکید و بیان داشتند: ارائه گزارش در رفع مشکلات و موانع و یا ناهماهنگی های موجود واحصاء کاستی های قانونی و.
.
.
در اجرای برنامه هاو طرح های ابلاغی از سوی کمیسیون تاثیر بسزایی دارد همچنین ایشان در پایان نشست افزودند: در حوزه پیشگیری و فرهنگ سازی سه اصل آموزش ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با موضوعیت مردمی کردن مبارزه و تغییر رفتار مصرفی جامعه راهبرد فعالیت ها باشد که انشاا.
.
.
با همت تمامی دستگاهها شاهد اثر بخشی فعالیت ها در کاهش حجم قاچاق وکمک به رشد تولید داخل و رونق کسب و کار در استان باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.