تصویر
نصب بنرهای آموزشی پلیس فتا در معابر شهری استان البرز
06 فروردین 1401 - 21:33
شناسه : 176285
4
یکی از اقدامات پلیس فتا استان در حوزه ارتقاء سطح دانش شهروندان در خصوص جرائم سایبری، نصب چندین تخته بنر در معابر شهری استان البرز در ایام نوروز است.
ارسال توسط :
پ
پ

یکی از اقدامات پلیس فتا استان در حوزه ارتقاء سطح دانش شهروندان در خصوص جرائم سایبری، نصب چندین تخته بنر در معابر شهری استان البرز در ایام نوروز است.

سرهنگ "رسول جلیلیان" رئیس پلیس فتا استان البرز در این خصوص بیان داشت: با توجه به رویکرد محور پلیس، یکی از اولویت های پلیس فتا پیشگیری از وقوع جرائم سایبری با ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در این حوزه است.

وی با اشاره به اقدامات گسترده پلیس فتا در حوزه تولید آثار الکترونیک آموزشی از جمله اینفوگرافی، موشن گرافی و انتشار گسترده آن ها در فضای مجازی، افزد: ازدیگر اقدامات پلیس فتا طراحی و نصب نکات آموزشی در قالب تخته بنرها در نقاط مختلف شهر است.

رئیس پلیس فتا استان البرز با اشاره به لزوم آگاهی بخشی شهروندان در حوزه جرائم سایبری گفت: هر چقدر میزان آگاهی شهروندان در این حوزه بیشتر شود، میزان کلاهبرداری های اینترنتی کاهش خواهد یافت.

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌ صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.