تصویر
نصب تندیس شهدای امنیت در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت
16 آبان 1401 - 13:06
3
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح دوفوریتی اعضای شورای شهر در خصوص ساخت تندیس 3 تن از شهدای امنیت به نام های شهید آرمان علی وردی، شهید قدرت بیگلو و شهید سید روح اله عجمیان و.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر از تصویب طرح دوفوریتی اعضای شورای شهر در خصوص ساخت تندیس ۳ تن از شهدای امنیت به نام های شهید آرمان علی وردی، شهید قدرت بیگلو و شهید سید روح اله عجمیان و.
.

نصب آن در میدان جمهوری و نیز ساخت تندیس از تمثال نیروی انتظامی و نصب آن در میدان استاندارد با هدف حمایت مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر از نیروهای بسیجی و انتظامی با توجه به شرایط و موضوعات روز جاری در کشورخبر داد .
عمار ایزدیار در پایان هفتاد و نهمین جلسه رسمی در جمع خبرنگاران ضمن و تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ، شهادت بسیجی روح الله عجمیان را تسلیت عرض کرد و اظهارداشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و فرمایش ایشان که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و با عنایت به شهادت مظلومانه دو تن از بسیجیان در استان البرز و همچنین شهادت بسیجی مجاهد آرمان علی وردی که نماد مقاومت و ولایت پذیری است و همچنین به منظور اعلام حمایت و تقدیر از زحمات نیروهای جان برکف نیروی انتظامی، شورای اسلامی در قالب طرح دوفوریتی شهرداری را مکلف به ساخت سه تندیس از شهدای امنیت کرد.
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پیشنهاد به صورت دوفوریتی در صحن علنی شورای اسلامی شهر مطرح شد و کمیته نام گذاری معابر در شورای اسلامی شهر در نظر دارد تا نسبت به نام گذاری متعددی از معابر به نام این ۳ شهید بزرگوار طی جلسه ای که به فوریت برگزار خواهد شد، اقدام کند.
ایزدیار بیان کرد: ابتدا دوفوریت سپس اصل طرح با قید ساخت تندیس و نام گذاری محل به کمیسیون ارجاع شد و با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.