تصویر
نصب و تعویض کفپوش زمین های بازی کودکان در بوستان های فردیس
01 خرداد 1402 - 10:41
1
مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس از نصب و تعویض کفپوش زمین های بازی کودکان در بوستان های این شهر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری از نصب و تعویض کفپوش زمین های بازی کودکان در بوستان های این شهر خبر داد.

حسین باباخانی از تعویض و نصب کفپوش های گرانولی بوستان های شهر خبرداد و اظهار کرد: این اقدام به منظور حفظ سلامت جسمانی کودکان، رعایت استانداردها و ایجاد ساعات و لحظاتی ایمن و مفرح در زمین های بازی کودکان انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه زمین های بازی یکی از فضاهای هیجان انگیز، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان در پارک ها به شمار می رود، عنوان کرد: توجه به کیفیت، انعطاف پذیری، ضربه گیری، دوام و ضد لغزش بودن کفپوش های محوطه بازی کودکان امری ضروری است و برای تامین امنیت کودکان در هنگام دویدن، بازی های گروهی و برخورد با زمین، استفاده از کفپوش های دارای ساختار مناسب از آسیب های جدی جلوگیری کرده و اهمیت بسزایی دارد.
مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهری تصریح کرد: اجرای کفپوش محوطه بازی کودکان در پارک های غفاری، ایثارگران، ابوالفضل، مادر ، مروارید، پیک ، آزادگان، صاحب الزمان انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: نصب کفپوش های جدید شرایط ایمن تری را برای بازی کودکان فراهم می سازد و امیدواریم شهروندان نیز در حفظ و نگهداری تجهیزات زمین های بازی کوشا بوده و ما را در این امر مهم یاری نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.