تصویر
02 اسفند 1402 - 13:32
2
مدیر زیباسازی شهرداری فردیس از استقرار ۱۸ جایگاه ویژه در نقاط مختلف شهر برای نصب پوسترهای تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر زیباسازی شهرداری از استقرار ۱۸ جایگاه ویژه در نقاط مختلف شهر برای نصب پوسترهای تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

حسین جعفرى مدیر زیباسازی در خصوص این خبر اظهارکرد: در راستای ساماندهی و حسن اجرای تبلیغات و به منظور ایجاد عدالت انتخاباتى برای داوطلبان، ۱۸ جایگاه ویژه برای نصب پوسترهای تبلیغاتی در محلات مختلف و نقاط پرتردد شهر نصب شده است.
وی با بیان اینکه همه تلاش خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات به کار می گیرد؛ افزود: جایگاه های ویژه تبلیغات انتخاباتی به منظور جلوگیری از آلودگی های بصری در سطح شهر مشخص شده و انتظار می رود داوطلبان محترم در راستای رعایت حقوق شهروندی، از نصب پوستر در جداره های شهر خودداری کنند.
به گفته جعفری جایگاه های ویژه تبلیغات انتخاباتی در فلکه های فردیس، پل بصیرت، ابتدای بلوارهای منظریه، طالقانی، مپنا و بهاران در کانال فردیس، پل ارتش، بلوار بیات، سه راه حافظیه، چهار راه امیرکبیر، شهرک وحدت، پارک تندرستی و شهرک ناز نصب شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.