نشست فرهنگ عمومی در سالن جلسات فرمانداری با موضوع تحکیم خانواده با حضور و جناب قاضی میر سعید رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان طالقان برگزار شد.

در این جلسه پس از پیگیری مصوبات جلسه قبل موضوعات طراحی و نصب بنر شهدای طالقان در ورودی شهر و نصب تصاویر انفرادی شهدا در محلات شهر و روستاها به تفکیک مطرح وهمچنین ساماندهی روز طالقان در سالهای آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در نشست فرهنگی شهرستان طالقان اظهار داشت : در راستای تکریم شان و مقام شهدای گرانقدر شهرستان طالقان تعدادی از تصاویر شهدا طراحی و به زودی چاپ و در سطح محلات شهر نصب خواهند شد.
دکتر لطفی پیشنهاداتی در خصوص تندیس آیت الله طالقانی ، سردیس سردار سلیمانی و دکتر حشمت طالقانی در میدان های اصلی و ورودیو ابتدای بلوار های همنام را مطرح نمودند.
در ادامه این جلسه جناب قاضی میرسعید رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر، پیرامون اهمیت موضوع "تحکیم خانواده پیشنهاد " هر روستا یک کتابخانه" را مطرح نمودند به این صورت که فعالیت های فرهنگی در جهت رشد کودکان و کلاسهای آموزشی همگی در قالب کتابخانه صورت گیرد و باعث آشتی کودکان با کتاب گردد در ادامه کتابخانه شاه البرز محله حسنجون و سید آباد را به عنوان مصداق موفق این حرکت ارزشمند شاهد مثال آورده و همچنین پیشنهاد نمودند جلساتی با دعوت از مدیران فضای مجازی شهرستان طالقان تشکیل و از ایده ها و خلاقیت های این عزیزان در جهت تحکیم خانواده و پیشرفت طالقان استفاده گردد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر