تصویر
29 بهمن 1402 - 17:08
3
چهاردهمین جلسه شورای آرد و نان شهرستان به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور میرفلاح مشاور پیگیری امور ویژه فرماندار ، بخشدار رامجین، رییس ادارات صمت، کارشناس جهاد کشاورزی، ریاست شبکه بهداشت و درمان،رییس اتاق اصناف و نماینده بسیج اصناف ، "اقای رازی معاون مدیرکل اداره غله استان البرز " ، "آقای قاضی وکیلی رییس تعزیرات ساوجبلاغ و چهارباغ" و کارشناسان ادارات مربوطه با محوریت نظارت بر عملکرد نانوایی ها برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

چهاردهمین جلسه شورای آرد و نان شهرستان به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور میرفلاح مشاور پیگیری امور ویژه فرماندار ، بخشدار رامجین، رییس ادارات صمت، کارشناس جهاد ، ریاست شبکه بهداشت و درمان،رییس اتاق اصناف و نماینده بسیج اصناف ، "اقای رازی معاون مدیرکل اداره غله استان البرز " ، "آقای قاضی وکیلی رییس تعزیرات ساوجبلاغ و " و کارشناسان ادارات مربوطه با محوریت نظارت بر عملکرد نانوایی ها برگزار شد.

در این جلسه مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ به نظارت دقیق بر عملکرد نانوایی ها و نیز رصد توزیع سهمیه آرد و فرهنگ سازی لازم تا نظارت مطلوب بر وضعیت فروش نان در شهرستان اشاره و تاکید نمود.
در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ با تاکید براینکه ؛ بازرسین ادارات مربوطه همچون صمت، اصناف، تعزیرات حکومتی و.
.
.
مکلف به پایش و نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی ها میباشند؛ در ادامه در خصوص لزوم رعایت پروتکل های پخت، پیشگیری از کم فروشی و گران فروشی و برخورد قانونی با واحد های متخلف نانوایی با گزارشات اعضای شورای آرد و نان شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.