تصویر
نظارت میدانی محله دخانیات شهر هشتگرد
21 خرداد 1402 - 10:40
1
بازدید میدانی علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با همراهی شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر هشتگرد، مدیریت محترم شرکت توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از معتمدین و اهالی محترم محله دخانیات شهر هشتگرد.
ارسال توسط :
پ
پ


بازدید میدانی علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، ، طالقان و در مجلس شورای اسلامی با همراهی شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر هشتگرد، مدیریت محترم شرکت توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از معتمدین و اهالی محترم محله دخانیات شهر هشتگرد.

نماینده مردم در مجلس با تاکید بر ارائه عادلانه خدمات رسانی و رفع دغدغه‌های مردم شریف گفت: شهرداری و مدیریت شهری برای اصلاح و بهسازی معابر، جمع آوری فاضلاب و آب‌های سطحی، روشنایی معابر و ایجاد فضای سبز که خواسته‌های مردم شریف این محله است باید اقدامات مناسب را در دستور کار قرار دهند.
حدادی در ادامه افزود: تداوم پیگیری مسائل و مشکلات مردم عزیز و تلاش برای رفع آنها در بازدیدهای میدانی با تقویت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مردم و به خصوص مناطق مختلف تاثیر مهمی دارد.
علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با جمعی از شهروندان، مشکلات و موضوعات مختلف را در بازدید میدانی پیگیری نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.